Powered By Blogger

vineri, 21 octombrie 2011

Tocanita de cartofi cu mamaliguta







In zilele de post,pregatesc o tocanita pe gustul meu si imi place s-o servesc cu mamaliguta!
Este o mancare foarte simpla,dar prezentata frumos nu va mai fi atat de banala!
Merge servita in afara postului,cu carne de pui,porc sau vita.

Ingrediente:
6-8 cepe mari sau 10-12 cepe mai mici
8-10 cartofi
100 ml ulei
2 linguri bulion
delikat
piper macinat
piper boabe
2 catei usturoi
cimbru
boia dulce
1 leg marar verde
cateva feliute de ardei iute
200-300 ml apa plata

Preparare:
Curatam legumele de coaja si le spalam bine.
Ceapa se taie marunt si se pune la calit in ulei,se caleste pana devine sticloasa. Adaugam usturoiul si putin ardei iute.
Cartofii se taie cuburi,se adauga peste ceapa calita.
Se acopera cu apa si adaugam delikat si condimente dupa gust. Se fierbe totul,cu adaugare de apa daca mai trebuie,pana cartofii incep sa se inmoaie.
Cand s-au inmuiat cartofii,ii incercam cu furculita,adaugam bulionul si amestecam usor sa nu se sfarame cartofii.
Se mai fierb 5 minute si se presara cu marar verde.
Eu am facut mamaliguta,din care am facut boluri si am pus fiecaruia portia de tocanita.
Savurati cu placere!

Niciun comentariu: