Powered By Blogger

miercuri, 13 februarie 2013

Cheesecake cu iaurt si rodie







De ziua mea (hihihi 13 ! ), am pregatit un Cheesecake cu iaurt si rodie ,a fost delicios si l-am impartit cu familia...pentru ca aceasta zi fiind in cursul saptamanii nu l-au putut savura si prietenii ,asa ca pentru ei voi pregati sambata,alt tortulet !

Ingrediente:

150 g biscuiti cacao
150 g migdale si alune
50 g unt topit
250 g crema de branza
150 cana zahar pudra
un praf de scortisoara macinata
4 oua
300 ml iaurt  Danone Nutriday
3 linguri amidon
o lingurita coaja de lamaie
250 ml frisca
seminte de rodie

Pregatire:

Zdrobim bine alunele si migdalele.
Sfaramam biscuitii, apoi ii amestecam cu migdalele,alunele si untul topit.
Punem compozitia intr-o tava de tort ( cca 20 cm,cu peretii detasabili ) unsa si acoperita cu hartie de copt si o presam bine cu palma sau dosul unui paharel ,ridicam prin presare si marginea in jur de 4-5 cm,
N-am ridicat marginea la acelasi nivel,mi-a placut usor denivelata.
Punem amestecul la frigider cca 15 minute.
In timpul acesta ,am batut crema de branza ,am adaugat zaharul, scortisoara, ouale, iaurtul, amidonul,coaja de lamaie, avand grija ca fiecare ingredient sa fie bine amestecat inainte de a-l adauga pe urmatorul.
Dupa ce blatul de biscuiti s-a intarit in frigider,turnam compozitia peste blat si coacem timp de 50 de minute.apoi dupa coacere lasam sa se raceasca in forma si  intindem frisca (batuta ) deasupra si ornam cu seminte de rodie .
Scoatem cu grija peretele detasabil al formei si portionam in momentul servirii.
Savurati cu placere!


Un comentariu:

adnia spunea...

vai, ce v-ati rasfatat! la multi ani frumosi si senini iti doresc!