Powered By Blogger

joi, 6 iunie 2013

Frigarui cu piept de pui marinat





 Mi s-a facut brusc pofta de niste frigarui,si cum aveam in frigider carne de pui,mai exact piept dezosat de pui,am pregatit o marinata simpla cu iaurt si curry si am trecut la impopotonat frigaruile !

Ingrediente:

600 g piept de pui dezosat si fara piele
200 g iaurt
1/2 lingurita curry
o lingurita mustar iute
sare
piper macinat
oregano uscat

Pregatire:

Pieptul de pui se taie felii subtiri ,apoi fiecare felie se taie pe lung in fasii de cca 1 cm latime.
Intr-un bol in care am amestecat iaurtul,mustarul,curry,sare si piper macinat dupa gust  si adaugam fasiile de carne.
Le lasam o ora sau doua la frigider .
Dupa acest timp,insiram pe fiecare frigaruie cate doua fasii de carne .
Fasiile de carne le indoim la interval de 1 cm si vor avea un aspect de spirala .
Scuturam usor frigaruile deasupra bolului,pentru ca surplusul de marinata sa se scurga in bol,presaram pe deasupra carnii oregano uscat si le asezam pe gratarul incins bine.
Asezam lejer cate 2-3 frigarui pe gratar,pentru usurinta in manipulare si sa nu riscam a le pierde de pe gratar cand le intoarcem pe cealata parte.
Eu am un gratar din fonta ,mostenit de la mama si care da oricarei carni o aroma specifica de gratar ,pe care nu l-as inlocui cu niciun tip de grill ultimul racnet in materie de fript ...I pup you mama !
Dupa ce am fript toate frigaruile le asezam pe un platou si le servim fierbinti cu ketchup ,cartofi prajiti ,etc .
Portia mea ,3 frigarui  ,am mancat-o cat ai zice " sase " dupa ce am tras-o in poza  .
Savurati cu placere!



Niciun comentariu: