Powered By Blogger

miercuri, 25 aprilie 2012

Somon cu sos salsa de menta







 
Ingrediente:

4 - 5 fileuri de somon x150 g
doua lingurite zeama lamaie
condimente peste
piper rosu (boabe)

Sos salsa:

4-5 frunze menta maruntita
3 fire ceapa verde maruntita
un ardei gras rosu California
2 catei usturoi
doua linguri ulei de masline
doua linguri zeama lamaie
condimente peste
piper rosu

Pregatire:

Se freaca fileurile de somon cu doua lingurite de zeama de lamaie si se pudreaza cu condimente pentru peste si se presara pe fiecare bucata, cateva boabe de piper rosu. Le frigem pe gratar 2 minute,pe o singura parte.
Eu am fript fileurile cate unul ,apoi am reasezat toate fileurile pe gratar .
Gratarul fiind din fonta,l-am introdus in cuptor (deja incalzit) pentru 7-8 minute.

Sosul salsa de menta:
Am mixat in blender legumele si menta,dupa ce le-am taiat in cubulete mici.
Pentru decor am pastrat cateva cubulete de ardei si le-am presarat peste sos.
Cine doreste va coace ardeiul gras ,apoi il va pasa in blender.
Savurati cu placere!

Niciun comentariu: