Powered By Blogger

marți, 28 august 2012

Ciorba de dovlecei






O ciorbita de vara cu multe vitamine !

Ingrediente:

3 dovlecei medii
 o ceapa
2 morcovi
un ardei gras
3 rosii coapte
50 g orez
2 litri apa plata
sare
zeama de la o lamaie
leustean tocat Kotanyi


  Pregatire:

Dovleceii ,curatati de coaja,se taie cubulete. Ceapa si morcovii se curata de coaja si se taie marunt. Rosiilor si ardeiului li se elimina cotorul,apoi se taie cubulete.
Intr-o oala, punem apa la fiert cu uleiul,adaugam ceapa si morcovii,apoi dupa 15 minute de fierbere adaugam ardeiul gras,dovleceii si orezul spalat.
Cand au fiert legumele,adaugam rosiile si lasam sa fiarba 10 minute,apoi adaugam zeama de lamaie si dam gust cu sare.
Lasam sa dea in cateva clocote,apoi oprim focul si aromatizam cu leustean tocat Kotanyi.
Servim cu smantana din abunadenta.


Am ramas placut surprinsa ,cand am primit de la Kotanyi  ,un colet cu produse lansate recent pe piata romaneasca,foarte utile in bucatarie:



Ciorbita era chiar pe foc,nu a fost necesar decat s-o aromatizez cu leustean tocat Kotanyi,iar pentru felul principal pregatisem un piure delicios,insa pieptul de pui statea in asteptare.
Pentru o aroma deosebita ,am taiat pieptul de pui in doua bucati si am uns o parte cu Amestec Condimente Friptura de pui cu usturoi ,iar cealalta parte cu Amestec de Condimente Friptura de pui cu miere si mustar :



Am asezat cele doua bucati de piept pe gratarul incins si le-am fript 5 minute,doar pe o parte,apoi inca asezate pe gratar, le-am introdus in cuptor si le-am copt 10 minute.




Ambele variante Amestec de Condimente Kotanyi ,au dat un gust apetisant si rafinat carnii de pui,iar combinatiile indraznete dintre miere si mustar sau usturoi si verdeturi mediteraneene ma vor atrage si pe viitor la realizarea altor retete! Multumesc Kotanyi !
Savurati cu placere!


Un comentariu:

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Ador produsele de l Kotanyi! Toate preparatele ti-au iesit foarte bine!