Powered By Blogger

sâmbătă, 1 decembrie 2012

Pulpe cu dulceata de ceapa rosie si rodie









Rodia este inlusa din ce in ce mai mult in gatirea fripturilor,pregatirea sosurilor si elaborarea unor deserturi delicioase.
Aveam in fructiera doua rodii si mi-am zis sa incerc ceva nou cu una din ele !

Ingrediente:

4 pulpe pui intregi  
150dulceata de ceapa rosie  
o  rodie  
50 ml ulei masline  
un ardei iute rosu  
100 ml vin rosu  
50 g branza Gorgonzola Piccante  
 cateva boabe piper rosu  
 amestec condimente cu miere si mustar

Pregatire:

Pulpele spalate si scurse de apa se presara cu amestecul de condimente cu miere si mustar.Ardeiul iute se taie felii subtiri, rodiei i se scot semintele, iar dulceata se subtiaza cu vin rosu.
 Intr-o craticioara rumenim pulpele in ulei de masline, cca doua minute pe fiecare parte,apoi le asezam intr-o tava potrivita.       
   Le stropim cu dulceata de ceapa rosie diluata cu vin, adaugam feliile de ardei iute si cateva boabe de ardei rosu ,iar pentru a ingrosa putin sosul, am adaugat Gorgonzola Piccante si am introdus pulpele la cuptor pentru 25 de minute.
  In ultimele doua minute de coacere a pulpelor la cuptor, adaugam si semintele de rodie.Nu le-am adaugat mai devreme pentru ca semintele si-ar fi pierdut culoarea superba!      
   Dupa coacere, asezam pulpele de pui pe un platou si le ornam frumos cu dulceata, seminte de rodie si sos,garnitura ramane la alegere voastra.
Savurati cu placere!

Update :
Sunt tare bucuroasa...cu aceasta reteta ,am castigat locul III la concursul  "FISSLER BY KIKA - EXCELENTA IN BUCATARIE" organizat pe site-ul  gatestesanatos.ro  !!!

6 comentarii:

Unknown spunea...

Foarte bine arata!

Carmen-Ana spunea...

multumesc pentru apreciere si pentru vizita!

Rochii lungi spunea...

Felicitari pentru premiu! Eu mai am de studiat cum se face dulceata de ceapa :)) ca prea vorbeste toata lumea de ea, iar eu nu stiu cum este :)

adnia spunea...

ma bucur ca am avut ocazia sa ne cunoastem astazi si pot sa spun ca te voi urmari cu mare drag de acum incolo! sper sa mai tinem legatura si sa ne mai intalnim si cu alte ocazii la fel de bucuroase ca aceasta!

pansy spunea...

bine ca te-am gasit ! de zis ti-am zis ca-mi plac "picioarele" tale !

Carmen-Ana spunea...


Rochii lungi,multumesc !Cu privire la dulceata si eu m-am hotarat greu s-o prepar,insa acum chiar ma bucur ca am cateva borcanele in camara si cand am pofta si chef,ii trag fripturii doo linguri peste ceafa ...buna rau!
Adnia,sper si eu sa mai "punem" de-o intalnire,da' in grup mai mare !
Pansy draga,bine ai venit !
Multumesc tuturor pentru vizita!