Powered By Blogger

marți, 22 mai 2012

Sunt Bucatar Real !


Azi am aflat cu mare bucurie,ca sunt printre cei 45 de Bucatar Real selectionati, sa primeasca si sa gatesca intr-unul din vasele Pyroflam !

Mi-am luat prietena de-o viata,ceasca cu cafea si aproape dardaind ,am deschis pagina concursului sa citesc castigatorii !

 Yupiiiii,sunt printre cei 45 Bucatar Real selectionati !

Locul 11 din 45,cu un punctaj de 419 pct.

Nu-mi vine sa cred ...acolo sus Cineva ma iubeste!

Acum astept vasul Pyroflam ,mai exact  caserola rotunda de 2 L



s-o pun in functiune,aaaa... sa gatesc in  ea !






si






In aceeasi zi odata cu afisarea clasamentului, organizatorii au fost prompti,la fel si firma de curierat caci,am primit caserola rotunda de 2L in seara asta si am inceput s-o gadil si s-o intorc pe toate fetele, asa cum analizeaza un copilas prima masinuta primita in dar !

Pfuuuuu,sa fac lista de cumparaturi si ...action , ca ma grabesc  !

Niciun comentariu: