Powered By Blogger

duminică, 29 ianuarie 2012

Tarta cu mazare si cartofi





Am incercat o reteta de tarta,mai aparte si mi-a iesit ceva bun...s-a mancat repede!

Ingrediente:
200 g mazare fina verde Casa Taraneasca
2 cartofi
2 cepe
4 oua
100 g branza feta
o lingura ulei
sare
piper macinat
oregano
cimbru
1 pachet aluat foietaj

Mod de preparare:
Mazarea se fierbe 10-15 minute,apoi se scurge de apa.
Cartofii se curata,se spala si se pun la fiert .
Ceapa se taie potrivit si se caleste 2-3 minute.
Ouale se bat bine,iar branza se rade.
Am intins aluatul aproape dezghetat,iar forma de tarta am intors-o cu fata in jos si am asezat-o pe aluat ,am decupat din aluat dupa forma,dar putin mai mare cu 2 cm.
Cu forma stelata de fursec,am decupat si stelute din aluat pentru a orna deasupra tartei.
Se imbraca forma de tarta cu aluat,se adauga ceapa calita ,cartofii fierti si taiati cubulete,mazarea fiarta,putina sare si piper macinat.
Se toarna deasupra ouale batute si se presara branza rasa deasupra.
Peste toate se aseaza stelutele din aluat si se ung cu putin ou batut,oprit mai inainte.
Se presara cu putin cimbru si oregano.
Se coace la cuptor 30 minute,pana se rumeneste tarta.
Dupa ce s-a copt se scoate de la cuptor,iar dupa 5 minute se poate portiona.
Savurati cu placere!!

Niciun comentariu: