Powered By Blogger

duminică, 6 noiembrie 2011

Chec cu mazare






Am participat pe facebook,la un concurs culinar organizat de Agroalim !
Fiecare participant trebuia sa-si aleaga un produs Casa Taraneasca si impreuna cu alte ingrediente,sa gateasca cat mai multe retete...am postat cateva din retetele mele cu care am participat,sper sa va placa!
Eu mi-am ales ca produs de baza mazarea,am gasit oferta la Real...m-am aprovizionat cu cateva pungi de mazare congelata si am trecut la treaba!
Nu va oripilati...pentru credibilitate,am fost obligati de regulamentul concursului sa postam in fotografii ambalajul cu marca produsului folosit,asa ca ambalajul pungii de mazarii apare la ingrediente !

Ingrediente:
150 g mazare fina verde Casa Taraneasca
3 oua
150 g faina
50 g margarina
2 linguri vin
1/2 lingurita praf copt
sare
piper macinat

Preparare:
Mazarea se fierbe 10-15 minute,apoi se scurge bine de apa.
Ouale se bat bine cu putina sare si piper macinat,adaugam vinul si margarina topita.
Faina amestecata cu praful de copt se adauga la compozitie,urmand si boabele de mazare.
Se pune compozitia in forme micute de chec si se coc 15 minute in cuptorul incalzit dinainte.
Checul se poate servi la ceai sau ca aperitiv .
Savurati cu placere!

Niciun comentariu: