Powered By Blogger

duminică, 9 octombrie 2011

Lapte de pasare cu stil






Mi-am intampinat cateva prietene cu un desert Lapte de pasare !
Nu este acelasi desert preparat cu ceva timp inainte,este putin altfel si mai stilat !

Ingrediente:
200 ml lapte
200 g zahar tos
4 oua
2 plicuri zahar vanilat
100 g ciocolata lapte
100 g ciocolata alba


Preparare:
Spirale:
Se separa albusurile de galbenusuri.
Albusurile se bat bine,cu un varf de cutit de sare,apoi le trecem pe bain-marie,adaugam zaharul, un plic zahar vanilat si batem pana se tine bezeaua formata de tel.
Bezeaua formata o tinem la rece,cam 15 minute.
Din bezeaua de la frigider, se fac cu posul spirale,in functie de nr portiilor.
Se coc cam 3-4 minute cu usa cuptorului deschisa,pe hartie de copt.

Crema:
Galbenusurile se bat cu 3-4 linguri de zahar si un plic zahar vanilat pana se albesc.
Se subtiaza cu 2-3 linguri de lapte,apoi la bain-marie se amesteca pana se ingroasa.

Ornare:
Ciocolata cu lapte si ciocolata alba se topesc bain-marie,fiecare separat.
Din ciocolata cu lapte pastram 1-2 bucatele pentru ornat.

Montare:
Pe mijlocul fiecarei farfurii,se pun 2-3 linguri crema,iar in mijloc se pune spirala din bezea.
In interiorul spiralei de bezea turnam cu lingurita,ciocolata cu lapte.
Cand s-a umplut spirala,deasupra ei,ca un capacel,ornam cu ciocolata alba.
Pe deasupra spiralei de bezea radem ciocolata cu lapte.
Deasupra cremei din galbenusuri se fac diferite ornamente din ciocolata cu lapte topita.
Eu am pus si cate 3 visine din visinata,deasupra siralei,ca am avut ramase de la visinata!
Savurati cu placere!

Niciun comentariu: