Powered By Blogger

luni, 12 mai 2014

Ciorba de perisoare la Philips Multicooker






Pentru posesorii unui astfel de aparat Philips Multicooker , mirosurile din bucatarie nu-si mai gasesc locul ...plus ca incepatorii in ale gatitului,pot dormi linistiti cat se pregateste mancarea,adio mancare arsa !

Ingrediente:

pentru perisoare:
  0,400 g carne tocata porc
  3 linguri orez (spalat si scurs)
  1 ou
  o ceapa tocata marunt
  1/2 lingurita sare
  un praf de piper macinat
  marar /patrunjel tocat fin

pentru ciorba:
  un morcov (curatat si ras)
  doua fire de ceapa verde, taiate julienne
  un ardei gras rosu ,taiat cubulete
  0,400 g rosii tocate (conserva)
  o lingura cu varf de orez (spalat si scurs)
  doua linguri ulei
  leustean verde tocat marunt
  2 litri apa
  0,500 ml bors
  sare dupa gust

Pregatire:
   Am adaugat in oala de teflon uleiul si legumele tocate,iar deasupra lor am turnat usor apa.
 
   Am apasat butonul MENU si am selectat programul STEW,am apasat butonul COOKING TIME si am selectat 30 de minute,apoi butonul START.

   Cat timp Multicookerul si-a facut treaba,am pregatit perisoarele ,omogenizand toate ingredientele,apoi cu mana usor umezita de apa,am format perisoarele de marimea unor nuci,pe care le-am asezat pe o tava pana la momentul introducerii lor in oala.

   Dupa vreo 20 de minute de fierbere,am adaugat in oala perisoarele una cate una si lingura de orez, am amestecat usor si lasand capacul aparatului jos,am apasat butonul COOKING TIME si selectat 30 de minute.

   In acest interval de timp,am dat gust cu sare ,am adaugat rosiile tocate,borsul si leusteanul.

   Cand si-a terminat programul,aparatul Philips a trecut automat pe KEEP WARM  !

   Savurati cu placere!


Niciun comentariu: