Powered By Blogger

duminică, 28 aprilie 2013

Milkshake cu fructe de padure si sorbet de lime

 



 Caldura mare in Bucuresti , 32 grade C  ,mai ales pentru luna aprilie .
 Fug de-mi storc manual doua lime si o portocala ,sucul lor il combin cu o ceasca cu apa si cuburi de gheata si gata citronada ....eeee,alta viata !
Imi ocup locul in fata calculatorului si-mi deschid emailul ,sa citesc noutatile primite, cand imi pica ochii pe cel trimis de echipa gustos.ro, o surpriza si o invitatie pentru bloggeri: http://www.gustos.ro/castiga-timp-cu-philips.html  lanseaza o competitie de testare a 20 de super produse Philips!
 Cu timpul castigat in fiecare saptamana (circa 1,5 ore) daca as prepara sucuri/smoothies/milkshake cu aparatele Philips l-as dedica crosetarii mileurilor macramé,o mare pasiune de-a mea,pe care din lipsa de timp am cam dat-o deoparte.
Gasesc prin congelator si o punguta cu fructe de padure si pana apune soarele, trec la treaba  !

Ingrediente:

300 g fructe de padure
200 ml lapte rece
miere
o portocala
sorbet de lime
frunze de menta proaspata

Pregatire:

Sorbet:
Am stors manual si ras coaja de la 3 lime, iar sucul rezultat l-am pus pe foc cu 150 g zahar tos lasand cca 5 minute sa rezulte un sirop...daca aveam storcator Philips extrageam mai mult suc !
Am lasat siropul sa se raceasca ,i-am adaugat o lingura cu coaja rasa de lime si l-am turnat intr-o caserola pe care am introdus-o in congelator cca 4 ore ,din ora in ora am deranjat sorbetul ,sa nu si-o ia in cap si sa faca ace de gheata .

Milkshake:
Portocala am stors-o manual ,parca am mai zis ca mi-ar prinde bine un  storcator Philips ?
Am oprit cateva fructe de padure pentru decor,iar restul le-am pasat pana am obtinut un piure,am turnat peste piure ,laptele ,sucul de portocala  si am indulcit cu 3 linguri de miere .
Am turnat in pahare si pe mijlocul fiecarui pahar am pus cate o lingura mare de sorbet ,am decorat cu fructele de padure oprite ,coaja de lime si frunze de menta.
Savurati cu placere !






2 comentarii:

adnia spunea...

foarte gustos!

Unknown spunea...

Delicios arata! Cu siguranta munca era mult mai usoara cu ajutorul unui storcator :P