Powered By Blogger

duminică, 27 mai 2012

Pulpe de pui umplute







In cazul in care aveti prin congelator cateva pulpe de pui si vreti sa incercati ceva nou,am pregatit o reteta usoara !

Ingrediente:

4 pulpe pui
3 linguri ardei gras (diferite culori)
2- 3 fire ceapa verde
100 g masline fara samburi
150 g kaizer
100 g branza telemea
1 ou
2 linguri ulei
100 ml vin alb
100 ml apa
piper macinat
oregano uscat
sare

Pregatire:

Pulpelor de pui le-am scos oasele.
Ardeiul gras ,branzica si kaizerul le-am taiat cubulete.
Ceapa verde am taiat-o marunt.
Intr-un vas am amestecat tot ce-am taiat marunt sau cubulete cu ou,piper macinat si oregano uscat. Am impartit umplutura in patru parti,iar cu fiecare parte am umplut o pulpa de pui. Ca sa fiu sigura ,ca umplutura ramane in interiorul pulpei ,am fixat la capatul mai larg o scobitoare.
Fiecare pulpa am frecat-o cu putin ulei si am presarat-o cu sare,piper macinat si oregano.
Toate pulpele le-am asezat frumusel intr-o tava cu putin vin si apa.
Am copt la cuptor 30 de minute.
Dupa ce am scos tava de la cuptor,am lasat 5 minute sa se raceasca ,apoi am scos scobitorile si am taiat pulpele in jumatati.
Pulpele vor avea pielita crocanta,iar la interior vor fi suculente.
Le-am servit cu piure de cartofi si cu salata de rosii si castraveti.
Savurati cu placere!

Niciun comentariu: