Powered By Blogger

marți, 29 mai 2012

Frigarui de pui la cuptor








Si afara ploua,ploua ...nu se mai opreste !
Drumul pana la piata dupa alea-alea,trebuie parcurs cu cizmele de cauciuc ,altfel risti un noroi pana la glezne.
Nu-i nimic,imi frec mainile cu stoicism si ma apuc de treaba,vreau sa spun de frigarui !
Simplu de facut,se pot servi ca atare ( eu am mancat doo dintr-un foc )  si daca mai aveti chef ...prajiti si niste cartofi .

Ingrediente:

500 piepti pui fara os
4 ardei gras rosu
2-3 cepe
3-4 dovlecei
2 morcovi
2 rosii
2 linguri sos soia
2 linguri ulei
piper macinat
oregano uscat
frigarui

Pregatire:

Legumele se spala bine si li se curata coaja sau li se scot/taie cotorul dupa caz.
Morcovii si dovlecei se taie felii subtiri ,iar ceapa si ardeiul gras se taie cuburi de marimea bucatilor de pui.
Rosiilor le scoatem miezul si le taiem de marimea bucatilor de pui.
Se taie pieptul de pui in fasii lungi,apoi in cuburi de 2 cm.
Se amesteca intr-un vas carnea si legumele si se toarna peste ele ,sos soia ,se presara piper macinat,oregano si uleiul. Le tinem la marinat 30 de minute.
Se ia cate o frigaruie si se infige in ea,la alegere cate o felie /cubulet de legume si carne.
N-am ales varianta sa le frig la gratar ,ci pe gratarul cuptorului.
Le-am intins usor pe grilajul cuptorului si le-am fript in cuptorul incins 30 de minute.
Am avut grija ,sa introduc o tava in cuptor ,sub frigarui!
Se servesc cu cartofi prajiti si salata proaspata.
Savurati cu placere!

Niciun comentariu: