Powered By Blogger

miercuri, 2 mai 2012

Canapele de mamaliga cu piept de pui




A trecut 1 Mai ...
Gratare cu mititei, ceafa sau pulpa de porc,carnaciori,piept si pulpite de pui...o bunatate! Sa nu mai spun si de berea care a curs valuri,valuri !
Printre picaturi,la cererea oaspetilor am "prestat" si mamaliga ,din care mi-au ramas vreo doua linguri taman bune pentru azi!
Din vreo 2 piepti de pui reci (fripti la gratar) , un borcanel cu ardei capia (pus in toamna trecuta la conservat) si cateva fire de ceapa verde am pregatit cateva canapele bune,bune !
Mamaliga rece am portionat-o in felii ,cat sa ne ajunga la toti,o parte le-am pus pe tava la cuptor,o parte pe gratar si le-am impodobit cu fasii din piept ,suvite de ardei capia si ceapa verde taiata marunt.
Savurati cu placere!

Niciun comentariu: