Powered By Blogger

duminică, 4 august 2013

Eton Mess cu ananas





Astazi,am ales sa pregatesc o combinatie delicioasa de ananas ,frisca si bezele ,celebrul Eton Mess ,dar nu cu capsuni ,ci cu ananas SunFood !
De ce am ales ananas conserva SunFood ?
Pentru ca ananasul este taiat rondele,este slab indulcit ,contine doar 5,4% zahar , este100 % produs natural ,sterilizat si pentru ca in afara vitaminei C si B6, ananasul este o sursa importanta de mangan, mineral care ajuta la prevenirea osteoporozei.
Sa nu uit ,conserva de ananas este prevazuta cu un sistem de deschidere easy open!
 Produsele Sun Food se gasesc atat in reteaua de magazine Cora, Auchan, Selgros (Cash & Carry ), Metro cat si in sectiunea de pe site shop online cu desfacere "en-detail" ,inregistrarea comenzii  facandu-se non-stop.
Livrarea produselor acasa este prompta ,eu le-am primit de fiecare data in 24 de ore de la lansarea comenzii shop online pe siteul SunFood !

 Particip cu reteta  Eton Mess cu ananas  la un concurs culinar  "Gatesc sanatos cu Sun Food "  la invitatia celor de la SunFood .

Ingrediente:
565 g ananas conserva SunFood
250 - 300 ml frisca lichida
15 bezele mari

Pregatire:
Este important ca aceasta reteta sa fie pregatita cu putin timp inainte de servire!
Daca nu doriti ca mine,sa coaceti cateva bezele ,le puteti cumpara gata coapte.
Pentru bezele am batut spuma doua albusuri stropite cu cateva picaturi de suc de lamaie,am adaugat doua linguri de zahar pudra si le-am batut pana spuma s-a intarit bine.
Cu un poche cu dui am format bezele,pe care le-am copt pe o tava tapetata cu hartie de copt.
Ca sa fiu sigura ca nu ard bezelele,le-am copt cu usa cuptorului intredeschisa !
Le lasam sa se raceasca bine si pregatim frisca ,pe care o batem bine intr-un bol inalt.
Rondelele de ananas se scurg de sucul din conseva si se taie fasii ,apoi le adaugam peste frisca impreuna cu bezelele sfaramate.
Le amestecam lejer cu o spatula si pregatim inelele ,eu am folosit pe cele patrate.
Se aseaza cate un inel pe farfuriuta de servit,se umplu usor cu compozitia de bezea si ananas.


Presam usor deasupra cu dispozitivul atasat inelului ,iar compozitia va iesi foarte usor .
Ornam cu frisca si fasii de ananas...simplu si racoritor !
Savurati cu placere!


Valorile care stau la baza brandului Sun Food ne recomanda: calitate constanta, sortimentatie diversificata, sănătate, optimism şi o abordare modernă, menită să aducă savoarea fructelor si legumelor în bucătaria oricarei gospodine !



2 comentarii:

La Vera in bucatarie spunea...

E minunat,am notat deja reteta!Multa bafta la concurs!

pansy spunea...

Bafta ! Apetisanta dezordine !