Powered By Blogger

miercuri, 23 mai 2012

Piept de pui in aluat fraged













Ingrediente:

600 g piept de pui dezosat
cateva buchetele brocoli
4 bastonase branza de capra
sare
piper macinat
oregano

Aluat:


200 g faina
1 lingurita unt
1 galbenus
apa calda
sare

Pregatire:


Am cumparat un pui griller Fragedo si l-am transat. Pieptul l-am dezosat si l-am taiat in 4 felii pe care le-am batut bine ,cat mai intins. Am pudrat cu piper macinat,sare si oregano.
In mijlocul fiecarei felii batute ,am pus cate un bastonas de branza si mici buchetele de brocoli.
Am rulat si am introdus capetele fiecarei felii in interior.
Din ingredientele pentru aluat am pregatit o foaie ,pe care am intins-o cat mai subtire,am taiat-o in patru,iar in mijlocul fiecarei foi de aluat am asezat cate un piept rulat.
Am rulat fiecare piept impreuna cu foaia de aluat ,am presarat cu piper macinat si oregano si le-am asezat intr-o tavita,la cuptor.
Cu o furculita am intepat foaia de aluat .din loc in loc.
Le-am copt 30 de minute, iar dupa coacere le-am lasat sa se raceasca 5 minute.

Rulourile le-am taiat putin oblic ,in felii groase de 3 cm.
Se poate servi ca aperitiv ,dar si ca fel principal alaturand un sos usor ideal pentru carnea de pui.
Savurati cu placere!

Niciun comentariu: