Powered By Blogger

miercuri, 30 mai 2012

Gulas in vasul vitroceramic Pyroflam


V-am spus aici ,despre visul meu de a gati intr-un vas vitroceramic Pyroflam si iata ca s-a implinit !
A sosit ziua in care am pus la treaba ,vasul vitroceramic Pyroflam !





Felul principal preparat este Gulas de porc cu ciuperci si paste tagliatelle ,dar avem nevoie si de paine ,asa ca am inceput sa prepar intai... aluatul de paine:

340 g faina Titan 000
340 g ml apa calda
1 cub de drojdie proaspata (cat o nuca)
1/2 lingurita sare
ulei pt uns vasul


Am pregatit maiaua din drojdie,3 linguri de apa si o lingura de faina.Am lasat-o sa creasca 15 minute.
Intr-un vas am amestecat toate ingredientele uscate cu apa si maiaua.
Am framantat 2 minute aluatul,apoi am uns un vas cu putin ulei si am asezat aluatul in el la dospit pentru cateva ore .
Dupa ce aluatul a crescut frumos, am incins cuptorul si am incalzit caserola Pyroflam ,am presarat cu putina faina blatul,iar aluatul l-am mai impaturit de doua ori si l-am lasat sa creasca  o jumatate de ora.
Am scos caserola calda din cuptor,am asezat cu grija aluatul in ea,i-am pus capacul si am copt painica 30 de minute la foc mare. Dupa cele 30 de minute,am luat capacul si am lasat sa se mai coaca alte 30 de minute la foc mic.
Painea s-a rumenit frumos, iar aluatul a iesit foarte pufos !







Caserola am spalat-o foarte usor,




apoi am sters-o cu un prosop curat si am trecut la prepararea gulasului.

Reteta de gulas este aceeasi ca cea inscrisa la prima etapa a competitiei, singura diferenta e inlocuirea carnii de de vita cu cea de porc .
Pentru prepararea gulasului de porc in caserola vitroceramica Pyroflam 2L ,am folosit urmatoarele ingrediente si cantitati  :

600 g carne porc
3 cepe
350 g ciuperci felii ( conserva )
400 g rosii
5 ardei capia copti
1 ardei iute
100 ml ulei
300 ml apa plata
o lingura boia dulce
o lingura boia paprika
o lingurita seminte chimen
piper rosu boabe
sare

Carnea am taiat-o in bucati de 2 cm,ceapa am taiat-o nu prea marunta ,iar rosiile le-am dat pe razatoare.
Ardeii capia i-am copt ,i-am curatat de pielite si cotoare apoi i-am taiat fasii,iar ardeiul iute l-am taiat felii.
In vasul vitroceramic Pyroflam am turnat uleiul si am calit carnea 10 minute,apoi am adaugat ceapa si ciupercile.
Esential a fost ,ca n-am folosit prosop pentru ridicarea capacului ,acesta fiind din material borosilicat !




Am pus capacul pe vas si am lasat sa se caleasca 15 minute,apoi am adaugat apa,ardeii capia si ardeiul iute.
Am dat gust cu sare,am condimentat cu boia dulce,paprika,chimen si piper rosu.





Dupa alte 10 minute de fierbere, am adaugat rosiile si am lasat sa fiarba 20 de minute ca aromele sa se intrepatrunda,timp in care observam procesul de fierbere prin capacul transparent al caserolei Pyroflam !
La sfarsit ,am introdus gulasul in cuptor pentru 15 minute,pastrand capacul deasupra caserolei Pyroflam.
Dupa coacere am ornat cu patrunjel verde taiat marunt .






In timp ce gulasul era la cuptor,am pregatit si pastele tagliatelle din:
3 oua
300 g faina



Am servit gulasul ,servindu-ne din vasul vitroceramic Pyroflam asezat in mijlocul mesei ,alaturi de pastele tagliatelle si painica proaspat coapta!



Pentru a va convinge de calitatea vasului vitroceramic Pyroflam , am fotografiat caserola spalata ,dupa gatirea gulasului pe flacara de aragaz si in cuptor :

fara pete
fara zgarieturi
foarte usor de curatat
rezistenta la caldura
pastreaza aspectul de nou





Savurati cu placere cu ajutorul vaselor vitroceramice din gama Pyroflam   si nu uitati ...le puteti achizitiona
cu 50% discount !

o pozica trasa  pe furis, in Real Hipermarket Vitan cu toate vasele vitroceramice Pyroflam















Niciun comentariu: